Dagar med Deco

Alla inlägg den 26 november 2007

Av Helén - 26 november 2007 14:05


dött, det är lite tradigt och Novembrigt bara... Grå grå grå...


Datorn är fortfarande på semester och abstinensen är stoooor!


Försäkringskassan har bestämt att jag ska utredas, så i dag har jag varit hos en doktor. Hon klämde och kände på mig och frågade en massa om hur ofta vi städar hemma! och vem som lagar maten?

I morron bär det av till pyskologen, undrar vad han har för kul frågor då?


I lördags träffades jag och K (hoffe) och P i Växjö för att träna sök. Vi började med att köra omkring i en timma för att försöka hitta någon skog att vara i. Hur kul var det på en skala? Till slut hittade vi ett ställe som var ganska öppet och bestämde oss för att stanna där. Det låg en del snö på marken så vi såg inte riktigt hur markförhållandena var... Det uppdagades när vi vallade. Vilken djävla bråteskog vi hade hamnat i, ris precis överallt! Alla ville köra i gång med träningen och vi bestämde att vi skulle vara kvar.

Det hade nog varit bättre att bita i det sura äpplet och köra hem.

Den förhållandevis rutinerade hoffen hittade inte mig när jag låg på fullt djup, kanske var det inte mödan värt att försöka ta sig fram i skiten. Deco ville inte heller, han fick ju inte så djupa slag, men han gick där han tog sig fram och struntade nog i figgen. Nä fy vilken skitträning det var.

Både jag och K var rörande eniga om att så här kan vi inte fortsätta. Vi måste ju kunna ha en redig skog att vara i. Träningen blir med andra ord på hemmaplan i fortsättningen.


I går släpade jag med mig Samuel ut i skogen för att köra lite kulsök. Bara för att försöka utplåna ev. negativa minnesbilder från i lördags. Deco fick springa ut i fina skogen och bara laja med Samuel när han hittade honom. Det var verkligen jättekul! Och det gick att springa också!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards