Dagar med Deco

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Helén - 20 december 2008 07:21


vaknade jag i dag!!!!!!!!!! Alldeles av mig själv! Ni som är närmare bekanta med mig vet att morgonpigg är det sista man kan säga om mig ;)

Låg kvar i sängen och försökte somna om men det gick bara inte. Jag gick upp och käkade frukost och tänkte att jag kan ju städa. Här gror det igen direkt så vi städar inte så mycket i förväg så att säga... Då kom jag på att städning låter en del, och det är synd att väcka resten av familjen.


En stor anledning till min oförmåga att sova låg i sin väska och ropade på mig. Vi köpte oss en kamera i julklapp i går. Som jag har längtat efter att ha en riktig kamera. Classe har ett par "gamla" systemkameror med en massa objektiv och grejor, kompatibla med den vi köpte. Så vi har en del kul prylar "på köpet" :)

Nu gäller det bara att lära sig använda den också... Manualen är i tjocklek med Nya Testamentet så det lär ta ett tag innan jag begriper mig på alla funktioner. Tur det finns autoläge :)


Funderade på att släpa ut jycken på en runda och fota lite, men det är ju snormörkt! Deco trodde nog att vi skulle i väg och tävla eftersom jag var uppe och skuttade i svinottan :)

_

Bakning låter inte så mycket om man rör ihop allting för hand... tror jag går ner och slänger ihop lite gaffelkakor.

Någonting säger mig att jag lär sova gott lagom till skidskyttet... Zzzz Zzzz




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards