Dagar med Deco

Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Början

Av Helén - 2 januari 2009 11:42


Nyårsaftonen förlöpte lugnt hos oss.Toast med krabba och avokadoröra till förrätt. Smaskig smördegsinbakad fläskfilé med potatisgratäng blev det sedan. Sedan var man mätt och fin :) Konstigt nog har jag jättesvårt att vara uppe till tolv på nyårsafton. Det är aldrig några problem på det hållet annars ;)

Vid halv ett släppte jag ut hundarna för sista gången. Eftersom en del började smälla vid nio på kvällen så tänkte jag mig att det borde vara över så dags. Inte då! Men det smällde faktiskt på ett bra sätt. Höga smällar utan swoshljudet. Var ungefär som skott med belysning. Hundarna sprang omkring som dårar och lekte och brydde sig nada :)


Annars började vi det nya året med att bli sjuka. Det är än så länge bara Classe som inte går omkring och gnäller över feber, hosta, halsont och ont i knäna. Ja, faktiskt har både Edvin och jag jätteont i knäna. Konstig sjuka det här...


I går var det underbart väder så det blev långrunda med kameran... eller förlåt, jag menar hundarna :D


Deco vid bryggan



KamouflagePreben

 
 
Ingen bild

Irene & Minna & Jenni

2 januari 2009 21:58

Krya på er! Härliga vinterbilder, ser att ni tom har lite snö. Här har solen strålat i många dagar och det är bara frostigt ute, jätteskönt och rent med hundarna!

 
Akka

Akka

2 januari 2009 23:45

God fortsättning på 2009! :-D
Ja, vi kan ju hoppas att vädret fortsätter att vara lika uppiggande som den 1:a!

http://akkadahlen.blogg.se/astaskrypin

 
Biggan

Biggan

3 januari 2009 10:43

God fortsättning o hoppas 2009 blir ett jättebra år. Men fy vad du skrämmer mig-gissa på så många.

http://123minsida.se/FajtaNano

 
Anna & Juni

Anna & Juni

3 januari 2009 21:31

Härliga bilder! Krya på dig! Och god fortsättning!

http://www.annaronge.com

 
Jill

Jill

4 januari 2009 07:01

Krya på er! Fina bilder!!

http://hundarnaojill.dinstudio.se

 
Fia

Fia

4 januari 2009 22:29

Krya på er!!

http://www.vickulas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 10 november 2009 14:03

    något nytt. http://brudec.wordpress.com/ Välkommen dit i stället!     ...

Av Helén - 8 november 2009 22:27

Skithunden tuggar!! På allt! Pennor, suddgum, azalea och allt som finns på bänkarna i köket... Kan ju tänkas att han har lite myror i kroppen nu när aktiviteterna har legat på sparlåga ett tag. I fredags lade jag ett trehundrameters till honom ...

Av Helén - 3 november 2009 22:10

Jo tack, läget på sjukfronten är något bättre. Än så länge ingen grissjuka, tack för det! I går besökte vi klubben för lite måndagsträning. Det är ju så avskyvärt mörkt nu för tiden så vi åkte så snart jag hade tillgång till bilen för att hinna ...

Av Helén - 30 oktober 2009 18:19

kul att du undrar V  Det har bara varit lite mycke´ ett tag, tyvärr inget hundrelaterat, och det märks! Både på att bloggen är full av spindelväv och hundarna är helt nuts! Jag har alltid tyckt att vi har hundar (Deco) som fixar en tids over...

Av Helén - 25 oktober 2009 15:54

sjuk  Segaste förkylningen i mannaminne. I alla fall mitt. Än har jag inte börjat grymta, så det är väl inte flunsa. Kanske någon slags fluss?   Hundarna får nöja sig med rundor, inte med mig, så träning blir det bara lite i köket. Mest posit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards