Dagar med Deco

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Helén - 22 maj 2008 19:13


I dag blev det latmansmotion, dvs. Deco simmade och jag tittade på :) En andmamma med småungar tyckte inte om att vi störde friden i hannes sjö! Det dök upp ett par kanadagäss också. De gillade inte heller det frustande och plaskande odjuret, kallade på förstärkning och till slut var de sex stycken som glodde hotfullt på Deco, som inte brydde sig om dem alls.


När vi, eller rättare sagt jag, bestämde att det var slutbadat så simmade Deco så fint bredvid bryggan och upp på land för att skaka av sig och rulla sig ordentligt i gräset. Och galloperade rakt över en huggorm. URK! Jag tror inte Deco märkte den och ormen var av den fredliga sorten för den slingrade bara i väg. Det blev inget gräsrullande där i alla fall...


Träning har det inte blivit så mycket den senaste tiden. Jag har inte någon lust. Känns lite konstigt men det går väl över. Kanske blev det lite mycket träning och tävling ett tag?


En appellkurs i spår är på gång. Tyvärr kan vi ju inte använda skogen vid klubbstugan eftersom de där j*la jägarna är så otroligt sura av sig. Men jag har fått hjälp med annan skog att vara i, så snart drar vi i gång. Ring mig om du vill vara med och håll utkik på klubbens hemsida.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards