Dagar med Deco

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Helén - 3 februari 2009 17:51


Vi tog en sväng i parken bakom herrgården



Efter en runda i skogen gick vi mot träningsplatsen och där råkade vi på den här gynnaren...


som inte blev så glad att se oss


Strömmen bredvid träningsplatsen dånade våraktigt :)


Deco övade sig på platsliggning medan jag spanade efter hägern igen


Vi körde lite ff och inkallningar med stående. Farten börjar bli sämre och stoppen likaså. Kom plötsligt på att det kunde vara bra med lite grundträning igen. Det var ett tag sedan. Och det hjälpte :)


Efter träningen var det skönt att rulla sig på sjön


Jakten på den perfekta huvudbilden fortsatte


En del är det synd om :(


På väg hem övade vi framförgående


För övrigt så ägnar vi oss åt



_

Visst ja, hade ett uppdrag från KylieMaria också. Till Awarden hör att man även listar 5 saker som man är beroende av, och att man delar med sej av den till 5 andra Bloggar.

Jag:

Min familj

Hundarna

Lypsyl och min nagelknipsare

Frukost

Sol


Deco:

Min familj

Mat

Leka med min matte och Snörbollen

Springa

Bada


Jag delar med mig till JuniAnna, PrebenSamuel, CardiganMalin, KiddenJill och E-BMocca



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards