Dagar med Deco

Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

Tvåan???

Av Helén - 5 maj 2008 23:28


Tack så hemskt mycket för alla grattisar, både i bloggen och på andra sätt!


I dag har vi varit på klubben och tränat. Jag har ju en tävlingsledande man och han behövde öva lite... Passade ju bra för mig också. Jag blev nämligen körd i tvåans moment. Jag funderar på att tävla tvåan i stället för ettan på söndag. Inte för att jag tror att vi blir uppflyttade, för det blir vi inte, men jag gillar inte platsen i ettan. Kan ju visserligen vara rätt mycket ståhej i tvåan också men det känns ändå säkrare på något vis.

Sen är det ju det där med rutan och apporteringen. Jag trodde Deco hade rätt bra kläm på rutan, men efter dagens genomkörare har jag insett att så inte är fallet = Helt vimsig! Apporteringen gör han, men han travar tillbaka till mig och det ser så trist ut. Jag har ingen bra plan för hur jag ska fixa till det heller...

Annars gick kommenderingen bra. Fria följet var mycket bättre än på tävlingen och han brydde sig inte om tävlingsledaren heller :)



 
 
Fia

Fia

5 maj 2008 23:53

Vi håller på tvåan ;-) Klart det går bra!
Vi kan tala lite om apporteringen - hör av dej.

http://www.vickulas.se

 
Maria

Maria

5 maj 2008 23:55

Kör 2:an!! :) Skit i tråkiga 1:an!! :)

http://www.goskelpie.se

 
Helén

Helén

6 maj 2008 12:30

:D Ni är ju för roliga! Tack för stödet ;)

http://decosmatte.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Irene & Minna & Jenni

6 maj 2008 21:20

Här går det undan! Klart ni kör 2:an! Lycka till, ni har ju flera dagar på er att öva rutan!

 
Ingen bild

Eva-Britt

7 maj 2008 08:29

Håller med föregående talare - kör så det ryker - dvs starta tvåan!
Lycka till, vi håller på er!! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 10 november 2009 14:03

    något nytt. http://brudec.wordpress.com/ Välkommen dit i stället!     ...

Av Helén - 8 november 2009 22:27

Skithunden tuggar!! På allt! Pennor, suddgum, azalea och allt som finns på bänkarna i köket... Kan ju tänkas att han har lite myror i kroppen nu när aktiviteterna har legat på sparlåga ett tag. I fredags lade jag ett trehundrameters till honom ...

Av Helén - 3 november 2009 22:10

Jo tack, läget på sjukfronten är något bättre. Än så länge ingen grissjuka, tack för det! I går besökte vi klubben för lite måndagsträning. Det är ju så avskyvärt mörkt nu för tiden så vi åkte så snart jag hade tillgång till bilen för att hinna ...

Av Helén - 30 oktober 2009 18:19

kul att du undrar V  Det har bara varit lite mycke´ ett tag, tyvärr inget hundrelaterat, och det märks! Både på att bloggen är full av spindelväv och hundarna är helt nuts! Jag har alltid tyckt att vi har hundar (Deco) som fixar en tids over...

Av Helén - 25 oktober 2009 15:54

sjuk  Segaste förkylningen i mannaminne. I alla fall mitt. Än har jag inte börjat grymta, så det är väl inte flunsa. Kanske någon slags fluss?   Hundarna får nöja sig med rundor, inte med mig, så träning blir det bara lite i köket. Mest posit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards