Dagar med Deco

Direktlänk till inlägg 13 maj 2008

Tack

Av Helén - 13 maj 2008 13:40


för grattisar! Ni som inte kom till träningen i går missade en suuupergoood tårta! Men Edvin och Classe blev glada för sina bitar :)


Träningen i går gick bra. Det märktes på Deco att det var betydligt svalare ute. Mycket bättre sprutt i de små kelpiebenen. Vi var ju tvungna att börja pilla lite med treans grejer ;) Vittringen gjorde vi en gång för mycket :( Två gånger gick det perfekt och den tredje blev det bara blaj.

Sättande under gång fattade han rätt snabbt och gå fot långsamt kunde han också. Hoppa med apporten i munnen var inte heller några problem. Som vanligt är det väl vittringen, rutan och fjärren som tänker strula, men vad tråkigt det vore om man inte hade något att träna på!

Jag glömde som vanligt bort framförgåendet :(


I kväll drar vi väl till Växjö och tränar en sväng. Kanske jag kommer i håg att träna lite bruksmoment då...

 
 
Fia

Fia

14 maj 2008 22:08

Lite långt att åka för en tårtbit ;-) Hur går det med pickadollen då....?!

http://www.vickulas.se

 
Catherine

Catherine

15 maj 2008 08:27

Oj oj här händer det saker , har rätt fullt upp för tillfället och inte hinner surfa runt som jag brukar. Och vad missar jag uppflyttning i 1 och 2 GRATTIS så roligt! Lycka till i brukset framöver!

Catherine o Goldisarna

http://www.gyllenemix.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 10 november 2009 14:03

    något nytt. http://brudec.wordpress.com/ Välkommen dit i stället!     ...

Av Helén - 8 november 2009 22:27

Skithunden tuggar!! På allt! Pennor, suddgum, azalea och allt som finns på bänkarna i köket... Kan ju tänkas att han har lite myror i kroppen nu när aktiviteterna har legat på sparlåga ett tag. I fredags lade jag ett trehundrameters till honom ...

Av Helén - 3 november 2009 22:10

Jo tack, läget på sjukfronten är något bättre. Än så länge ingen grissjuka, tack för det! I går besökte vi klubben för lite måndagsträning. Det är ju så avskyvärt mörkt nu för tiden så vi åkte så snart jag hade tillgång till bilen för att hinna ...

Av Helén - 30 oktober 2009 18:19

kul att du undrar V  Det har bara varit lite mycke´ ett tag, tyvärr inget hundrelaterat, och det märks! Både på att bloggen är full av spindelväv och hundarna är helt nuts! Jag har alltid tyckt att vi har hundar (Deco) som fixar en tids over...

Av Helén - 25 oktober 2009 15:54

sjuk  Segaste förkylningen i mannaminne. I alla fall mitt. Än har jag inte börjat grymta, så det är väl inte flunsa. Kanske någon slags fluss?   Hundarna får nöja sig med rundor, inte med mig, så träning blir det bara lite i köket. Mest posit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards