Dagar med Deco

Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Helén - 3 januari 2008 17:03


någon mer på denna jord som är en så usel kongkastare som jag! I dag lyckades jag slänga upp den på ett tak. Visserligen var inte huset så högt, så med hjälp av en lång gren fick jag ner den igen. Men vad irriterande!


Körde lite uppletande med Gosegrisen. Tydligen är det väldigt svårt att hitta grejor i snö, för han höll på ett bra tag. Eftersom det blåste småspik så tog jag upp luvan på jackan medan jag väntade på honom. När han hade hittat kongen så kom han mot mig, släppte kongen och tvärstannade. "Den där underliga figuren stod inte där när jag gav mig iväg"! Jag höll på att skratta ihjäl mig åt hans min, jag sa inget utan väntade för att se hur han löste det. Han funderade en stund, tog upp kongen och kom lite närmare. Samma visa igen och då var han bara tre meter från mig. Då kunde jag inte hålla mig längre och när han hörde mig skratta så kom han och vi kunde leka!


Snö är KUL!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards