Dagar med Deco

Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Helén - 25 augusti 2007 23:52


Det är jobbigt att följa både friidrotten och SM i bruks samtidigt! Har hängt antingen vid TV: n eller burken i dag. Mest spännande var det ju att kolla SM resultaten i spår. Ann-Sofie slutade på en jättebra femteplats! Hur bra som helst! Den andra  Vickulasen som var med känner jag inte alls, men grattis till er också, bara att kvala till SM är ju superbra!


Pga. de pågående spänningsmomenten har det inte blivit mycket till träning i dag. Deco fick följa med på karneval i stället. Husse tog med honom medan jag häckade i soffan...  Enligt rapporten jag fick så var alla (7) karnevalsvagnarna helt OK, men marschorkestern gillade han inte någe´ vidare. Konstiga människor som skriker och vevar med armarna gillar han inte heller. Det var visst någon ungdom där som inte är riktigt som han ska och det reagerade Deco på. Med morrningar, han blev inte särskilt rädd tydligen...


Nu får jag ta och knoppa in om jag ska orka upp till morronpasset...  framför TV:n.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards