Dagar med Deco

Direktlänk till inlägg 11 januari 2008

Födelsedag!

Av Helén - 11 januari 2008 18:29


I dag fyller världens bästa Deco ett år, det är inte klokt vad tiden går fort när man har roligt! Tack Fia för min supermysiga hund!


Han har firat födelsedagen med att promenixa med husse. Det roliga kommer i morgon, då ska vi träna sök.


Grattis också till alla M-syskon: Minna, Mocca, Monster, Macaber (Abbe) och Mac Shadowfax (Mac)

 
 
Fia

Fia

11 januari 2008 18:50

HURRA!!!

http://www.vickulas.se

 
Ola & Monster

Ola & Monster

11 januari 2008 19:08

Grattis!!
Tiden går verkligen fort när man har roligt.

http://www.albertsson.nu

 
Ingen bild

Irene & Minna & Jenni

11 januari 2008 21:37

GRATTIS!!!!!
Ja det är inte klokt vad tiden gått fort! Redan är de små valpisarna 1 år. Vilken fin bild på Deco. Ska verkligen bli kul att ses den 5 april och träffa alla syskonen.

 
Akka & Asta

Akka & Asta

13 januari 2008 12:49

Grattis grattis Deco! ...i efterskott!
Du är allt en snygging, någonting som jag tror och hoppas att Asta också har förstått nu!
Tack för igår! :D

http://www.freewebs.com/astaskrypin

 
Ingen bild

Cilla

14 januari 2008 20:20

Hip hip hurra för Deco!

 
Eva-Britt

Eva-Britt

15 januari 2008 11:59

Hejsan o grattis till syskonen som blivit "stora"! Lite sent, men jag har varit utan dator, hua ;-( tappade alla mailadresser också... men nu har jag tagit steget till att testa att blogga jag med ;-) får väl se hur det går, om det blir några uppdateringar. Ska bli kul att träffas sen i vår, hälsn från Eva-Britt o Mocca

http://moccajava.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 10 november 2009 14:03

    något nytt. http://brudec.wordpress.com/ Välkommen dit i stället!     ...

Av Helén - 8 november 2009 22:27

Skithunden tuggar!! På allt! Pennor, suddgum, azalea och allt som finns på bänkarna i köket... Kan ju tänkas att han har lite myror i kroppen nu när aktiviteterna har legat på sparlåga ett tag. I fredags lade jag ett trehundrameters till honom ...

Av Helén - 3 november 2009 22:10

Jo tack, läget på sjukfronten är något bättre. Än så länge ingen grissjuka, tack för det! I går besökte vi klubben för lite måndagsträning. Det är ju så avskyvärt mörkt nu för tiden så vi åkte så snart jag hade tillgång till bilen för att hinna ...

Av Helén - 30 oktober 2009 18:19

kul att du undrar V  Det har bara varit lite mycke´ ett tag, tyvärr inget hundrelaterat, och det märks! Både på att bloggen är full av spindelväv och hundarna är helt nuts! Jag har alltid tyckt att vi har hundar (Deco) som fixar en tids over...

Av Helén - 25 oktober 2009 15:54

sjuk  Segaste förkylningen i mannaminne. I alla fall mitt. Än har jag inte börjat grymta, så det är väl inte flunsa. Kanske någon slags fluss?   Hundarna får nöja sig med rundor, inte med mig, så träning blir det bara lite i köket. Mest posit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards