Dagar med Deco

Alla inlägg den 30 april 2008

Av Helén - 30 april 2008 19:45


Nu var det länge sedan jag skrev... inte har jag något roligt att skylla på heller, har bara inte haft någon skrivarlust.

Dessutom händer det inget särskilt. Vi har varit på klubben och städat... Det var väl OK, trevligt folk där och lite finare utemiljö blev det. När städningen var slut och det fina vädret inbjöd till hundträning så var orken slut hos både mig och familjen, så vi åkte hem. Deco hade väl trevligt han också. Mycket spring och bus blev det i alla fall.


Var på måndagsträning i måndags (förstås). Fick till en platsliggning och en massa linf. och pet i detaljer.

Uppletande gjorde vi också innan det var dags att styra kosan hemåt.


I går var vi i på Växjö BK och tränade. Eller det var i alla fall det som var meningen. Det blev inte så mycket med det för Deco visade tydligt att han tyckte det var för varmt! Hmmm... har min lilla hund en mindre positiv egenskap? Vad hände med hunden som bara går och går? Han gick och lade sig i skuggan!


Nu har vi Ann-Sofies skottskiva i CD:n. I kväll väntar nämligen "Sveriges största fyrverkeri" ca 150 m bort. Fy fan för fyrverkerier. Inge´bra för miljön och ett otroligt slöseri med pengar. För att inte tala om alla stackars djur som far illa.


Ha en trevlig Valborg i alla fyrverkerifulla fall!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards