Dagar med Deco

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Helén - 25 oktober 2009 15:54


sjuk Rynkar på näsan Segaste förkylningen i mannaminne. I alla fall mitt. Än har jag inte börjat grymta, så det är väl inte flunsa. Kanske någon slags fluss?  Obestämd


Hundarna får nöja sig med rundor, inte med mig, så träning blir det bara lite i köket. Mest position med Bönan. Han kan jättefint om man bjuder på pannkaka, fläskfilé eller något annat gott från bordet.


Regnet öser ner, jag längtar till sommaren

 Sommar  



Bloggagratis har blivit bloggplatsen och tycker tydligen plötsligt att det är lämpligt med reklam Skrikandes Det är inget de berättat om, än mindre frågat om det är ok? Reklam kan man väl eventuellt stå ut med om det inte vore för att det kostar att ha en massa bilder i bloggen. Betala och stå ut med reklam?  Dessutom segar det sig och strular heeela tiden!


Blogga utan bilder är trist. Särskilt när man har så söta hundar som jag!

Bruno o tofsen  






Undrar hur det där blogtown egentligen fungerar?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards