Dagar med Deco

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Helén - 2 september 2007 17:22


Vilken härlig dag det var i går- Kristallklar luft, lagom varmt och solsken! Dessutom så spårade vi. Lätt och lagom blev det med tre pinnar med köttbulleburkar som sällskap och leksak. Jag försökte göra det lätt, men det lyckades inte riktigt, det blev ett spår över stigen som jag gick över på vägen tillbaka. Det var spännande att se hur Deco skulle  lösa det? Naturligtvis fixade han det bra, och fick direkt bollbelöning efter stigen. Annars var det inga konstigheter; bra drag i linan och markering av samtliga apporter. Fattas bara annat när det fanns köttbullar där också  ;o) Han är för go´ min lilla Pudding!


Fick sms från en av mina kursare som har varit och tävlat lydnadsettan i dag: 167 p. och en tredjeplats! Hurra vad ni är bra Lena och Maja!


I dag har det bara blivit promenix och uppletande. Tog en liten, liten pinne som jag skickade in bland ormbunkarna. Det tog lite tid, men han hittade den till slut. Sen körde vi vanligt med kongen också, inga problem det heller. Vi (eller i alla fall jag) jobbar stenhårt med att han måste hålla i kongen ända fram till mig. Den polletten har väl inte riktigt ramlat ner än, men det går bättre och bättre.


Jag är så sugen på att köpa ett tjänstetecken, men jag vill ha ett som är turkost och svart och det hittar jag inte. Dessutom vill jag ha Deco´s namn tryckt eller broderat på. Nån´som har något tips om var jag kan hitta ett sådant?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards