Dagar med Deco

Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Det finns inga veterinärdata för denna hund

Av Helén - 25 februari 2008 11:40


Solen skiner och jag sitter inne och kollar hunddatan en gång i kvarten! Mer nervös blir jag för varje gång också... Visserligen sa veterinären att det såg ut som A eller B men det kunde han ju förstås inte lova.


Labbargrabbarna har åkt hem. Matten överlämnade en låda smaskigt vin och en groteskt stor guldpåse med MiniToblerone. Den var till ungarna Classe!! Vinet var nog till mig...

Egentligen borde jag fixa till golven här hemma, i stället för att hänga vid burken. Det blir otroligt stor skillnad på smutsnivån när man har fyra hundar i stället för två.


Nä, nu tar jag nog Deckan på en runda och filar lite lydnad på lekplatsen, det behövs det med, och är mycket roligare än att städa!


Måste bara kolla hunddatan en gång till först...

 
 
Jennie

Jennie

25 februari 2008 16:46

Hoppas hoppas hoppas att han är fri den lille brune! För motivationen sjunker oerhört av höftledsfel.. *en som vet*

http://myntasworld.blogg.se

 
Ingen bild

Eva-Britt o Mocca

26 februari 2008 09:38

Attans tror jag är lika nyfiken som du är ;-)
Men vi hoppas att "vet" har rätt, Mocca ska iväg o kollas under denna veckan, så det blir fortsatt nervöst häruppe!

 
Fia

Fia

27 februari 2008 10:36

Låter som jag har varit tidigare :)) Lugn o fin, det kommer! Troligen i slutet av veckan, det brukar det göra. Har till och med uppdaterats så det har funnits där på lördag-morgnar ( Minna )

http://www.vickulas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 10 november 2009 14:03

    något nytt. http://brudec.wordpress.com/ Välkommen dit i stället!     ...

Av Helén - 8 november 2009 22:27

Skithunden tuggar!! På allt! Pennor, suddgum, azalea och allt som finns på bänkarna i köket... Kan ju tänkas att han har lite myror i kroppen nu när aktiviteterna har legat på sparlåga ett tag. I fredags lade jag ett trehundrameters till honom ...

Av Helén - 3 november 2009 22:10

Jo tack, läget på sjukfronten är något bättre. Än så länge ingen grissjuka, tack för det! I går besökte vi klubben för lite måndagsträning. Det är ju så avskyvärt mörkt nu för tiden så vi åkte så snart jag hade tillgång till bilen för att hinna ...

Av Helén - 30 oktober 2009 18:19

kul att du undrar V  Det har bara varit lite mycke´ ett tag, tyvärr inget hundrelaterat, och det märks! Både på att bloggen är full av spindelväv och hundarna är helt nuts! Jag har alltid tyckt att vi har hundar (Deco) som fixar en tids over...

Av Helén - 25 oktober 2009 15:54

sjuk  Segaste förkylningen i mannaminne. I alla fall mitt. Än har jag inte börjat grymta, så det är väl inte flunsa. Kanske någon slags fluss?   Hundarna får nöja sig med rundor, inte med mig, så träning blir det bara lite i köket. Mest posit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards