Dagar med Deco

Direktlänk till inlägg 29 februari 2008

HD A Artros ua (0)

Av Helén - 29 februari 2008 09:36


och patellorna OK!!


Det var rysligt vad alla är morgonpigga och hinner kolla hunddatan. Och jag som är uppe tidigare än vanligt i dag hann ändå inte kolla först. Strunt samma, huvudsaken är att Deco är som han ska!

Vi firar väl med lång runda och träning :o)


Det är svettigt att ha högstadiebarn. Inte nog med att de ska krångla med pubertet och fotsvett, det börjar bli viktiga prov och sån´t i skolan också. I dag har jag varit Pedagogiska Mamman och förhört engelska hela morgonen. Före frukost!


Den upphittade bojen. Pestig!

 
 
Birgitta o Nano

Birgitta o Nano

29 februari 2008 14:05

Grattis. Du, det är inte lätt att hinna före Fia.

http://123minsida.se/FajtaNano

 
Fia

Fia

29 februari 2008 14:55

Hehe.... Jag jobbade ju faktiskt, så jag var ju vaken :) 05.30 fanns det inte där, men 06.20 var det ute. Den tiden på fredag morgnar som det brukar komma.

http://www.vickulas.se

 
Jennie

Jennie

29 februari 2008 15:51

GRATTIS! Lycka till med träning och tävling nu! Vet du.. här verkar det banne mig som att Myntis börjar löpa igen..blä! Trodde jag skulle ha turen att slippa det efter P-sprutan. Vet sa att det kan upphöra och det är ju flera år sedan hon fick spruta sist. Men nej.. den turen verkar man inte ha..:(
Hälsa alla på klubben i morgon. För min del verkar det som om jag blir sällskapsdam till Ikea för att hämta en kvarglömd kasse med en förvirrad Bitterfitta;-)Kramar från mig och blöta pussar från Myntis!

http://myntasworld.blogg.se

 
Ingen bild

Helén

29 februari 2008 16:02

5.30 och sen 6.20 En gång i timmen, ungefär som jag alltså ;o)

 
Ingen bild

Irene & Minna & Jenni

29 februari 2008 20:58

Grattis! Härligt med utmärkta höfter!

 
Ingen bild

Helén

1 mars 2008 15:37

Tack Irene. Det känns bra! Bara att gasa på :)

 
Ingen bild

Linda

3 mars 2008 08:51

Grattis till det fina röntgenresultatet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 10 november 2009 14:03

    något nytt. http://brudec.wordpress.com/ Välkommen dit i stället!     ...

Av Helén - 8 november 2009 22:27

Skithunden tuggar!! På allt! Pennor, suddgum, azalea och allt som finns på bänkarna i köket... Kan ju tänkas att han har lite myror i kroppen nu när aktiviteterna har legat på sparlåga ett tag. I fredags lade jag ett trehundrameters till honom ...

Av Helén - 3 november 2009 22:10

Jo tack, läget på sjukfronten är något bättre. Än så länge ingen grissjuka, tack för det! I går besökte vi klubben för lite måndagsträning. Det är ju så avskyvärt mörkt nu för tiden så vi åkte så snart jag hade tillgång till bilen för att hinna ...

Av Helén - 30 oktober 2009 18:19

kul att du undrar V  Det har bara varit lite mycke´ ett tag, tyvärr inget hundrelaterat, och det märks! Både på att bloggen är full av spindelväv och hundarna är helt nuts! Jag har alltid tyckt att vi har hundar (Deco) som fixar en tids over...

Av Helén - 25 oktober 2009 15:54

sjuk  Segaste förkylningen i mannaminne. I alla fall mitt. Än har jag inte börjat grymta, så det är väl inte flunsa. Kanske någon slags fluss?   Hundarna får nöja sig med rundor, inte med mig, så träning blir det bara lite i köket. Mest posit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards