Dagar med Deco

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2008

GRATTIS!

Av Helén - 25 augusti 2008 12:18


Grattis Johanna och Fnissa till silver på SM i sök! Även Fia med Ettra och Anna med Hilton gjorde ett bra SM i spår och rapport. Vilken bedrift att bara vara med.


Här i småland börjar OS-koman att släppa nu. Mycket tid framför TV:n blev det... Jag försöker kolla på det mesta och särskilt sådant de aldrig visar annars. Men vattenpolo, boxning och tyngdlyftning kan jag vara utan. 1432 dagar till nästa sommar OS i London. Men bara 536 dagar till vinterdito i Vancouver :) Nu får jag trösta mig med Snooker och Vuelta Espana.



 
 
jennie

jennie

25 augusti 2008 12:50

När du vill spåra såklart! Även jag har ju en stor pojke nu så är jag ledig måste han iallafall vara på F-klass några timmar. Och än så länge är det inte mörkt förän senare! Vill man så kan man! ;)

http://myntasworld.blogg.se

 
Anna & Juni

Anna & Juni

29 augusti 2008 13:20

Tack för grattiset! Man kanske inte har sån "old style" på sin handling ändå ;)

http://www.annaronge.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helén - 10 november 2009 14:03

    något nytt. http://brudec.wordpress.com/ Välkommen dit i stället!     ...

Av Helén - 8 november 2009 22:27

Skithunden tuggar!! På allt! Pennor, suddgum, azalea och allt som finns på bänkarna i köket... Kan ju tänkas att han har lite myror i kroppen nu när aktiviteterna har legat på sparlåga ett tag. I fredags lade jag ett trehundrameters till honom ...

Av Helén - 3 november 2009 22:10

Jo tack, läget på sjukfronten är något bättre. Än så länge ingen grissjuka, tack för det! I går besökte vi klubben för lite måndagsträning. Det är ju så avskyvärt mörkt nu för tiden så vi åkte så snart jag hade tillgång till bilen för att hinna ...

Av Helén - 30 oktober 2009 18:19

kul att du undrar V  Det har bara varit lite mycke´ ett tag, tyvärr inget hundrelaterat, och det märks! Både på att bloggen är full av spindelväv och hundarna är helt nuts! Jag har alltid tyckt att vi har hundar (Deco) som fixar en tids over...

Av Helén - 25 oktober 2009 15:54

sjuk  Segaste förkylningen i mannaminne. I alla fall mitt. Än har jag inte börjat grymta, så det är väl inte flunsa. Kanske någon slags fluss?   Hundarna får nöja sig med rundor, inte med mig, så träning blir det bara lite i köket. Mest posit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards