Dagar med Deco

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Helén - 14 mars 2009 22:44


i dag har varit en städig dag. Classe stack i väg på distriktets årsmöte och valdes in i styrelsen som suppleant och vi som var kvar hemma tog ett tag i röran. Ack så tråkigt, men nödvändigt.

Den utlovade solen lyser med sin frånvaro men ska enligt utsago eventuellt dyka upp i morgon. Hoppas hoppas hoppas hoppas!!! Det är nästan så jag längtar efter lite regn. Då försvinner förhoppningsvis den gräsliga snön så vi kan spåra lite.


Faktiskt så har det kanske lossnat lite på fjärr - och krypfronten. Det kan bero på att vi har tränat... Deco förstår vad alla orden betyder, men det är inte tiomässigt. Flyttar lite bakben i fjärren t.e.x Men jag tror faktiskt jag skiter i det för tillfället. Jag orkar inte peta i detaljer i evighet. Det är inte kul för någon av oss.


Krypet har jag ändrat lite på, d.v.s min egen position. Allt för att lättare kunna se vad som händer baktill och bättre kunna berömma när det blir rätt. Det fungerar bra,  vi kommer ca en decimeter i taget :)

Deco är ingen svansviftare. Kommer husse hem så viftar han med hela sig. Ja, det gör han förstås när jag kommer hem också, men Husse är bäst! Men annars viftar han inte särskilt ofta på svansen. Han har aldrig gjort det, och jag har inte tänkt så mycket på det, bara noterat det i bland. Men när vi tränar kryp då går propellern! Fattar inte varför det är så kul, men det är ju bra att han gillar det :)




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards